Kariera

W Aspect Nieruchomościnajważniejsi są ludzie

To oni tworzą tą wyjątkową społeczność, która działa prężnie na rynku nieruchomości już od ponad 17 lat.

Rozwój sieci Aspect Nieruchomości związany jest ściśle z rozwojem świadczonych usług i rosnącą liczbą zadowolonych klientów. Oferujemy kompleksowe usługi w branży nieruchomości, a to szczególnie doceniają nasi klienci. Powstają nowe oddziały Aspect na terenie całej Polski, dlatego systematycznie tworzymy nowe miejsca pracy, ale też stale aktywnie wspieramy i rozwijamy zespoły w oddziałach już działających.

Tworzymy przyjazne środowisko do spełniania marzeń swoich oraz klientów:-)

Dołącz do NAS!

Oferty pracy w Aspect Nieruchomości

Jeśli jesteś zainteresowany, prześlij do nas aktualne CV. Skontaktujemy się z wybranymi osobami na rozmowę online.

Otwórz własne biuro nieruchomości pod szyldem Aspect Nieruchomości w Częstochowie.

Możesz być pierwszy w mieście i dzięki temu mieć najlepsze warunki do prowadzenia biura.

OFERUJEMY:
  1. Prowadzenie biura nieruchomości, będącego Twoją odrębną własnością, które działa przy pełnym i stałym wsparciu w ramach sieci Aspect Nieruchomości,
  2. Podpisanie umowy na czas nieokreślony z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia, oferujemy partnerskie relacje,
  3. Przynależność do grupy biur i korzystanie z zalet pracy w sieci – współpraca pomiędzy biurami, wymiana ofert, klientów indywidualnych i biznesowych,
  4. Atrakcyjne opłaty miesięczne – dopasowana idealnie do rozmiarów każdego biura,
  5. Sprawdzony know-how, metody gwarantujące sukces w branży nieruchomości i profesjonalnie przygotowana oferta oparta na wieloletnich doświadczeniach,
  6. Wspólne działania marketingowe w celu zapewnienie najszerszej grupy odbiorców w najniższej cenie,
  7. Gwarancję ciągłego wsparcia i pomocy księgowej, prawnej i merytorycznej w zakresie pośrednictwie w obrocie nieruchomościami,
  8. Dedykowaną stronę www oraz specjalistyczne systemy CRM do zarządzania biurem i relacjami z klientami,
  9. Kompletną dokumentację, najbardziej aktualne umowy pośrednictwa zgodne z najnowszym orzecznictwem sądowym i obowiązującymi przepisami prawa, dodatkowe dokumenty niezbędne do prowadzenia działalności i obsługi klienta,
  10. Możliwość poszerzenia działalności o pośrednictwo kredytowe, certyfikaty energetyczne, pośrednictwo ubezpieczeniowe, pośrednictwo w sprzedaży nieruchomości z rynku pierwotnego, projektowanie i aranżacja wnętrz, a także o zarządzanie i administrację wspólnotami oraz zarządzanie najmem.
  11. Dodatkowy pakiet korzyści dla klientów oferowany tylko i wyłącze w ramach sieci Aspect wynegocjowany u naszych Partnerów takich jak: OBI Market, skit raj.pl, Bel-pol, certyfikaty energetyczne i inne.
  12. Stały rozwój i podnoszenie swoich kwalifikacji, przez specjalnie przygotowany i stale rozwijany system szkoleń i spotkań motywacyjnych.
  13. oraz wiele innych, dowiedz się więcej i zgłoś swoje zainteresowanie.

Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą w dogodnym terminie.

 

Skorzystaj z promocyjnych warunków i ugruntowanej pozycji na rynku.

 

Imię *
Nazwisko *
E-mail *
Telefon *
CV
Maksymalna waga plików: 10 MB
List motywacyjny
Maksymalna waga plików: 10 MB

Nowy rok to najlepszy czas na zmiany.

Szukasz nowych wyzwań, masz dość rutyny i chcesz mieć nieograniczone możliwości rozwoju i zarobku to koniecznie przyjdź do nas.

Właśnie u nas będziesz miał/miała szansę na rozwój zawodowy w ramach struktur sieci Aspect.

Oferujemy:

• wysokie, konkurencyjne wynagrodzenie prowizyjne
• dla osób posiadających doświadczenie zawodowe w obsłudze rynku nieruchomości warunki współpracy ustalane będą indywidualnie
• wysoki standard pracy
udział w szkoleniach z zakresu przepisów prawa
• udział w szkoleniach z zakresu komunikacji z klientem, negocjacji
• rozwój kwalifikacji zawodowych
• niezbędne narzędzia do pracy (telefon, komputer)

Opis stanowiska:

• pozyskiwanie ofert kupna, sprzedaży, najmu i wynajmu nieruchomości
• pozyskiwanie klientów indywidualnych i instytucjonalnych
• rozmowa telefoniczna z klientami
• rozmowa bezpośrednia z klientami
• negocjowanie warunków współpracy
• podpisywanie umów
• wprowadzanie ofert do bazy danych
• kompletowanie, bieżąca archiwizacja dokumentów
• kontrola stanu prawnego nieruchomości
• monitorowanie rynku

Wymagania:

• mile widziane doświadczenie w branży
• własna działalność gospodarcza lub gotowość jej rozpoczęcia - wysoka prowizja sprzedażowa
• dyspozycyjność, komunikatywność, odporność na stres
• umiejętność zarządzania pracą własną, bez nadzoru przełożonego
• umiejętność pracy w zespole
• kreatywność
• dobra umiejętność obsługi komputera i podstawowego oprogramowania
• czynne prawo jazdy kat. B (własny samochód)

Gwarantujemy pełną dyskrecję przesłanych aplikacji. Nadesłanych ofert nie zwracamy

Imię *
Nazwisko *
E-mail *
Telefon *
CV
Maksymalna waga plików: 10 MB
List motywacyjny
Maksymalna waga plików: 10 MB

Zatrudnione osoby będą miały szansę na rozwój zawodowy z możliwością awansu na stanowisko kierownicze.

Oferujemy:

• wysokie, konkurencyjne wynagrodzenie prowizyjne
• dla osób posiadających doświadczenie zawodowe w obsłudze rynku nieruchomości warunki współpracy ustalane będą indywidualnie
• wysoki standard pracy
• udział w szkoleniach z zakresu przepisów prawa
• udział w szkoleniach z zakresu komunikacji z klientem, negocjacji
• rozwój kwalifikacji zawodowych
• niezbędne narzędzia do pracy (telefon, komputer)

Opis stanowiska:

• pozyskiwanie ofert kupna, sprzedaży, najmu i wynajmu nieruchomości
• pozyskiwanie klientów indywidualnych i instytucjonalnych
• rozmowa telefoniczna z klientami
• rozmowa bezpośrednia z klientami
• negocjowanie warunków współpracy
• podpisywanie umów
• wprowadzanie ofert do bazy danych
• kompletowanie, bieżąca archiwizacja dokumentów
• kontrola stanu prawnego nieruchomości
• monitorowanie rynku

Wymagania:

• mile widziane doświadczenie w branży
• własna działalność gospodarcza lub gotowość jej rozpoczęcia - wysoka prowizja sprzedażowa
• dyspozycyjność, komunikatywność, odporność na stres
• umiejętność zarządzania pracą własną, bez nadzoru przełożonego
• umiejętność pracy w zespole
• kreatywność
• dobra umiejętność obsługi komputera i podstawowego oprogramowania
• czynne prawo jazdy kat. B (własny samochód)

Gwarantujemy pełną dyskrecję przesłanych aplikacji. Nadesłanych ofert nie zwracamy

Imię *
Nazwisko *
E-mail *
Telefon *
CV
Maksymalna waga plików: 10 MB
List motywacyjny
Maksymalna waga plików: 10 MB

Zatrudnione osoby będą miały szansę na rozwój zawodowy z możliwością awansu na stanowisko kierownicze.

Oferujemy:

• wysokie, konkurencyjne wynagrodzenie prowizyjne
• dla osób posiadających doświadczenie zawodowe w obsłudze rynku nieruchomości warunki współpracy ustalane będą indywidualnie
• wysoki standard pracy
• udział w szkoleniach z zakresu przepisów prawa
• udział w szkoleniach z zakresu komunikacji z klientem, negocjacji
• rozwój kwalifikacji zawodowych
• niezbędne narzędzia do pracy (telefon, komputer)

Opis stanowiska:

• pozyskiwanie ofert kupna, sprzedaży, najmu i wynajmu nieruchomości
• pozyskiwanie klientów indywidualnych i instytucjonalnych
• rozmowa telefoniczna z klientami
• rozmowa bezpośrednia z klientami
• negocjowanie warunków współpracy
• podpisywanie umów
• wprowadzanie ofert do bazy danych
• kompletowanie, bieżąca archiwizacja dokumentów
• kontrola stanu prawnego nieruchomości
• monitorowanie rynku

Wymagania:

• mile widziane doświadczenie w branży
• własna działalność gospodarcza lub gotowość jej rozpoczęcia - wysoka prowizja sprzedażowa
• dyspozycyjność, komunikatywność, odporność na stres
• umiejętność zarządzania pracą własną, bez nadzoru przełożonego
• umiejętność pracy w zespole
• kreatywność
• dobra umiejętność obsługi komputera i podstawowego oprogramowania
• czynne prawo jazdy kat. B (własny samochód)

Gwarantujemy pełną dyskrecję przesłanych aplikacji. Nadesłanych ofert nie zwracamy

Imię *
Nazwisko *
E-mail *
Telefon *
CV
Maksymalna waga plików: 10 MB
List motywacyjny
Maksymalna waga plików: 10 MB

Jeżeli interesujesz się nieruchomościami, a nie znalazłeś oferty dla siebie to zgłoś się do nas. Może uda Ci się dołączyć do naszego zespołu w innym dziale.

Sukces firmy zależyod ludzi, którzy ją tworzą.

Oferujemy odpowiedni proces szkolenia, wdrożenia i opieki przez cały czas współpracy. U nas nikt nie jest wrzucany na głęboką wodę. Każdy otrzymuje odpowiednie przygotowanie, szkolenia, narzędzia i rozpoczyna z pełnym wsparciem.

  • Mamy własny dział szkoleń
  • Korzystamy z najnowszej technologii
  • Poszukujemy nowych rozwiązań

Sklep z gadżetami

Zamów upominek dla swojego klienta. Drobny gest, dający wiele korzyści. Sprawdź co nowego oferujemy?

Strefa Agenta

Specjalna strefa przygotowana dla Agentów sieci Aspect. Dostęp do kompletnej dokumentacji, platformy szkoleniowej.
Strefa najemcy
Strefa najemcy

Chcesz sprawdzić aktualny stan swojego konta? Zaloguj się.
Chcesz zgłosić Awarię, odczyt wody lub zaktualizować liczbę mieszkańców? Wyślij zgłoszenie.

Napisz do nas
Imię i nazwisko *
Telefon *
Adres email *
Wiadomość *