Zarządzanie

Kompleksowe usługizarządzania nieruchomościami

Działamy od 2007r na rynku nieruchomości, oferując pośrednictwo w obrocie nieruchomościami oraz zarządzanie i administrację wspólnotami mieszkaniowymi. Kompleksowo obsługujemy rynek nieruchomości.

Naszym atutem jest wykwalifikowana kadra z wieloletnim doświadczeniem oraz różnorodne zasoby wielorodzinnych i komercyjnych obiektów w stałej obsłudze.

Aspect - Zarzadzanie Nieruchomościami

Oferta dla wspólnot mieszkaniowych

W swoich zasobach mamy kilkadziesiąt budynków różnej wielkości i w różnym stanie technicznym. To ponad 500 lokali mieszkalnych wraz z parkingami podziemnymi, tarasami zielonymi, tarasami dachowymi, terenami zielonymi i rekreacyjnymi. Osiedla zamknięte, strzeżone oraz budynki komercyjne i prywatne.

  • Działamy skutecznie
  • Szybko rozwiązujemy problemy
  • Dbamy o stan techniczny budynków i urządzeń
Strefa mieszkańca

Chcesz zgłosić Awarię, odczyt wody lub zaktualizować liczbę mieszkańców? Wyślij zgłoszenie.
Chcesz sprawdzić swoje konto rozliczeniowe, zobaczyć co dzieje się w Twojej wspólnocie?
Zaloguj się do swojej e-kartoteki.

Zarządzanie najmem

Wynajmowanie jeszcze nigdy nie była tak przyjemne:-)

Zajmiemy się Twoją nieruchomością, abyś Ty mógł się skupić na swoim życiu. Ciesz się spokojem i zaufaj Aspect Nieruchomości.

  • Przygotujemy nieruchomość do wynajęcia
  • Zlikwidujemy pustostany
  • Zoptymalizujemy Twój zysk z wynajmu
Strefa najemcy

Chcesz sprawdzić aktualny stan swojego konta? Zaloguj się.
Chcesz zgłosić Awarię, odczyt wody lub zaktualizować liczbę mieszkańców? Wyślij zgłoszenie.

Kompleksowa obsługa nieruchomości

W ramach naszej działalności zajmujemy się obrotem, zarządzaniem oraz projektowaniem nieruchomości. Wszystkie te rodzaje działalności są ze soba powiązane i dzięki temu każdy nasz klient w jednym biurze może być obsłużony kompleksowo na wyjątkowych warunkach.

Zarządzanie w naszych biurach to zarówno obsługa wspólnot mieszkaniowych i ich mieszkańców wraz z pośrednictwem sprzedaży lub wynajmu, ale też budynków komercyjnych z obsługą najmu.

Oferujemy obsługę techniczną, administracyjną, księgową, obsługę prawną i inna dopasowaną do potrzeb klienta.

Jesteśmy dyspozycyjni, a kontakt z nami może odbywać się przez telefon, pocztę elektroniczną lub stacjonarnie w biurach na terenie całej Polski.

Dlaczego warto z nami współpracować?

Przestrzegamy zasad zawartych w Kodeksie Etyki Zawodowej, a przede wszystkim zasady ochrony interesów Właścicieli nieruchomości oraz odpowiedzialności za wykonywaną pracę.

Jesteśmy - "Twoją strona w nieruchomościach..."

B
Serdecznie polecam biuro nieruchomości a zwłaszcza Panią Dominikę :) Od samego początku kontakt z Panią bardzo dobry :) niesamowicie serdeczna, miła i kompetentna. Pełen profesjonalizm!!!! Umiała zaproponować nam odpowiednie oferty dostosowane do naszych wymagań i możliwości:) odpowiedziała na wszelkie nurtujące nas pytania, była stale dostępna pod telefonem, pomogła w ogarnięciu dokumentów związanych z kupnem domu. Polecam Panią Dominikę z całego serca, zwłaszcza osobom niezdecydowanym tak jak my ;) jak i tym, którzy chcą sprzedać swoją nieruchomość:)
Barbara Żyła
znak do opini googla
Polecam współpracę z Panią Beatą z Zabrza. Transakcja sprzedaży mieszkania była szybka i bezstresowa a do tego minimum formalności po mojej stronie. Pani Beata posiada spore doświadczenie i byłam spokojna o formalności i na bieżąco informowana o statusie sprawy.
Martyna Nowak-Mrozińska
znak do opini googla (1)
Polecam Biuro Aspect. Bardzo profesjonalne podejście do sprawy. Nasza nieruchomość została sprzedana wszystkie dokumenty skompletowane dla nowego nabywcy nieruchomości. Aspect to biuro dopasowane do potrzeb i oczekiwań klientów. Polecam!!!
Anna Marszalek
znak do opini googla (2)
Z czystym sumieniem mogę polecić Biuro Nieruchomości Aspect, a w szczególności Panią Karolinę. Jej zaangażowanie, optymizm profesjonalizm i przyjemna atmosfera podczas spotkania to klucz do udanych i przede wszystkim szybkich transakcji. Dziękuję i pozdrawiam
Dagmara Stąpor-Bartnik
znak do opini googla (2)
Gorąco polecam Biuro Aspect Nieruchomości za pełen profesjonalizm.Bardzo dziękujemy za wszelką pomoc, życzliwość i zaangażowanie Pani Annie Surma, bez której załatwianie tych wszystkich formalności we własnym zakresie nie byłoby możliwe. Serdeczne dzięki Pani Aniu. Pozdrawiamy.
Donata Tyfel
znak do opini googla
Bardzo polecam to biuro nieruchomości! Doświadczony zespół profesjonalistów, którzy zawsze służą pomocą i wiedzą. Kontakt był cały czas z biurem, wszystkie sprawy załatwione były bardzo szybko i bezproblemowo. Z czystym Sumieniem mogę polecić.
Marek Korczak
Często zadawane pytania

Wspólnoty mieszkaniowe, zarządzane przez administratorów budynków, korzystają z różnych systemów do zarządzania, które ułatwiają śledzenie informacji, komunikację z mieszkańcami, obsługę finansów i monitorowanie bieżących spraw.

W Aspect Nieruchomości korzystamy z aplikacji – Wirtualne Osiedle. Każdy właściciel ma możliwość zalogować się na swoje konto i sprawdzić aktualne saldo, zapoznać się z dokumentacją wspólnoty, uchwałami i przeglądami technicznymi. Jest to też narzędzie do komunikacji między właścicielem a administracją wspólnoty.

Jeśli jesteś właścicielem mieszkania i planujesz sprzedać nieruchomość, będziesz zmuszony skompletować dokumentację, niezbędną do przeprowadzenia udanej i bezpiecznej transakcji. Oto lista dokumentów, które mogą być wymagane:

  1. Odpis z księgi wieczystej:
    • Potwierdza, że wspólnota mieszkaniowa jest właścicielem nieruchomości. Odpis z księgi wieczystej zawiera informacje o numerze KW (księgi wieczystej) i wszelkich obciążeniach gruntowych czy hipotekach.
  2. Zaświadczenie o stanie zadłużenia:
    • Dokument potwierdzający, że nie masz zaległości w opłatach członkowskich lub innych zadłużeń wobec wspólnoty mieszkaniowej.
  3. Uchwała wspólnoty o zgodzie na sprzedaż:
    • Jeżeli statut wspólnoty wymaga, może być konieczne posiadanie uchwały wspólnoty, w której wyraża ona zgodę na sprzedaż konkretnego mieszkania. Najczęściej jednak nie jest to wymagane, a Wspólnota w żaden sposób nie ingeruje w swobodne rozporządzanie prawem do lokalu mieszkalnego.
  4. Umowa o korzystanie z części wspólnych:
    • Jeśli korzystasz z części wspólnych (np. piwnicy, strychu), może być wymagana umowa potwierdzająca to korzystanie.
  5. Dokumenty związane z zarządzaniem nieruchomością:
    • Umowy zarządcze, ewentualne umowy na prace remontowe czy modernizacyjne, które mogą mieć wpływ na nieruchomość i wysokość opłat administracyjnych.
  6. Dokument potwierdzający opłaty za media:
    • Oświadczenie lub dokument potwierdzający, że bieżące opłaty za media (np. gaz, wodę, prąd) są uregulowane.
  7. Umowa na korzystanie z miejsca parkingowego lub komórki lokatorskiej:
    • Jeśli posiadasz dodatkowe miejsce parkingowe lub komórkę lokatorską, dokumenty potwierdzające ich przynależność do mieszkania.
  8. Dokumenty techniczne mieszkania:
    • Plan lokalu, ewentualnie inny dokument techniczny potwierdzający stan techniczny mieszkania.

Warto wcześniej skonsultować się z zarządcą nieruchomości lub pośrednikiem w obrocie nieruchomościami, aby upewnić się, że wszystkie niezbędne dokumenty są dostępne i spełniają wymogi prawne. Otrzymanie kompletnych dokumentów od wspólnoty ułatwi proces sprzedaży mieszkania i zminimalizuje ewentualne komplikacje prawne. Agent nieruchomości, który zajmuje się sprzedażą nieruchomości najczęściej jest odpowiedzialny za skompletowanie dokumentacji do transakcji, dlatego ani sprzedający, ani kupujący nie muszą za nimi chodzić, tylko mają podane wszystko na \”tacy\”.

Za pośrednictwem naszej strony wystarczy kliknąć w formularz zgłoszeniowy w Strefie Mieszkańca na górze strony. Należy wprowadzić odpowiednie dane, zaakceptować regulamin i informacje o przetwarzaniu danych i wysłać. Informacja trafi do nas drogą mailową.

Awarie powinny być bezzwłocznie zgłoszona do odpowiednich służb korzystając z telefonów alarmowych. Pozostałe zgłoszenia należy zrobi za pomocą WO, a tylko w nagłych sytuacjach prosimy zgłaszać pod numerem interwencyjnym 669 960 772.

Odpady komunalne w budynkach mieszkalnych rozliczane są na osobę, dlatego kluczową sprawą jest prowadzenie aktualnej ewidencji mieszkańców. Zgłoszenia można wysłać przez formularz znajdujący się na stronie w Strefie Mieszkańca lub za pośrednictwem sms na telefon 669 960 772 lub osobiście w biurze Aspect ul. Prawnicza 28/3 44-240 Żory

Wpisy, które mogą Cię zainteresować
Tomasz Barski
0
5/5
Poznaj naszych franczyzobiorców – Piekary Śląskie
Tomasz Barski
0
5/5
Przeglądy i Badania Techniczne w Budynkach Wielorodzinnych
Tomasz Barski
0
5/5
Uzupełniamy ofertę - przeprowadzka może być łatwiejsza.
Strefa najemcy
Strefa najemcy

Chcesz sprawdzić aktualny stan swojego konta? Zaloguj się.
Chcesz zgłosić Awarię, odczyt wody lub zaktualizować liczbę mieszkańców? Wyślij zgłoszenie.

Imię i nazwisko *
Telefon *
Adres email *
Ulica i numer *
Kod pocztowy *
Miasto *
Informacje dodatkowe *
Priorytet *
Napisz do nas
Imię i nazwisko *
Telefon *
Adres email *
Wiadomość *